11.9.12

Bored

Viikonloppuna tuli juotua enemmän kuin tarpeeksi, lähetettyä Mikke yksin kotiin nukkumaan ja sovittua SPn kanssa meidän kuvio kuntoon.

Joo. Olin vähän epämääräisen porukan kanssa iltaa viettämässä lauantaina. Mukana oli niin SP kuin Mikkekin. Miken kanssa mä siinä aika paljon juttelin ja se olisi mun kanssani halunnut lähteä yöksikin. Mä en jostain syystä kuitenkaan ollut kovin kiinnostunut. En tiedä, mikä siihenkin on tullut. Kai se kaikki outo säätäminen sen kanssa alkaa jo tympästä, ei jaksa enää paljonkaan innostaa, vaikka meillä aina tosi kivaa onkin ollut. Olkoot nyt, en mä tällä hetkellä ainakaan jaksa Mikkejuttuja.

Ennen kuin Mikelle annoin pakit, SP ehti tulla ilmeisesti mustasukkaiseksi. Ainakin siihen tapaan meitä mulkoili ja varmisti, ettei jääty Miken kanssa kahdestaan. Yritti kääntää meidän keskustelun ja huomion aina johonkin muualle kuin toisiimme. Ei sen olisi tarvinnut nähdä vaivaa, en ollut Miken matkaan lähdössä.

Aika huvittavalta toi SPn toiminta vaikutti, sillä me oltiin siinä alkuillasta tosissaan ehditty puhua ja sopia tää meidän kuvio. Päätettiin siis, ettei tällä hetkellä ainakaan tehdä tästä tän ihmeellisempää. Jatketaan samalla tavalla kuin tähänkin asti ja pidetään hauskaa. Sopii mulle.

Joo. Sellaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti