29.7.12

Come on and stir it up

Viikonloppuna oli taas yhdellä tutulla bileet. En tuntenut juhlista montaakaan. Suuri osa oli kyllä ulkonäöltä tuttuja, mutta ei muuten. Mun huomioni kiinnittyi heti alkuillasta yhteen mieheen, Jamesiin. Se oli mulle ihan uusi tuttavuus. Se näytti niin hyvältä siinä istuessaan rappusilla tupakalla. Mä jättäydyin siihen porukkaan juttelemaan. James kuitenkin keskittyi enimmäkseen omiin kavereihinsa, enkä mä paljoakaan päässyt sen kanssa suoraan vaihtaan ajatuksia.

Myöhemmin me kuitenkin päädyttiin jälleen samaan porukkaan, se istui mun viereeni sohvalle, eikä mua tietenkään haitannut hiukkaakaan. Nyt me jopa juteltiin toisillemme. James näytti siltä, että se huomasi mun olemassaoloni ensimmäistä kertaa koko iltana (ja niin se varmaan tekikin). Eihän me mitään syvällistä juteltu, jotain yleistä vaan. Mutta siinä ajan kuluessa James välillä nojasi mua kohti, nosti käsivartensa sohvan selkänojalle mun taakseni tai kosketti ohimennen sanoessaan mulle jotain. Mä tietenkin tein sitten samaa takaisin.

Meidän jutun sotki aika. Yhtäkkiä Jamesin kaverit oli lähdössä ja Jamesin piti mennä mukaan. Ne oli jatkamassa bileitä seuraavaan päivään jossain muussa porukassa ja sitten olikin jo kiire eteenpäin. Mä olin tietty ihan pettynyt. Ei voi noin vaan kesken kaiken kadota, kun asiat on vasta alussa! Taksi odotti niitä pihalla ja mä menin myös ulos sanoon tyypeille heipat. Rappusilla James kaappasi mut syliinsä ja suuteli. Sitten se olikin jo taksissa ja matkalla eteenpäin ja mä löysin itseni siitä rappusilta tuijottamassa hölmistyneenä sen perään.

Palasin sisälle ja mua oli vastassa yksi kaveri virnistellen mulle. Eikä se suostunut kertoon, mikä oli niin kovin hauskaa. Sanoi vaan, että taisin tykätä Jamesista. Tykkäsinhän mä.

Sen aihe virnistelylle kuitenkin selvisi seuraavana päivänä. Olin kotona katselemassa leffaa, kun sain tekstiviestin. Jamesilta. Kaveri oli kuulemma antanut mun puhelinnumeroni ja sanonut Jamesille, että mä oon kiinnostunut siitä. Tottahan se on, mutta meni kyllä hetki, ennen kuin lopetin kiukuttelun siitä, että kaveri oli toiminut mun selkäni takana ja tajusin, että täähän on hyvä juttu! No mutta niillä tosissaan oli toinen bilepäivä menossa, eli ei se todellakaan ollut selvinpäin. Muutama viesti vaihdettiin siinä kyllä. Mahtaiskohan sama onnistua ilman rohkaisua?

Hmm, hmmmm. Lisää aineksia tähän soppaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti