5.7.12

Company

Voi Jasua.

Mä tässä valvon öitäni, kun työvuorot on sekoittaneet unirytmin täysin. Tänä yönä sitten Jasu aloitti taas Facekeskustelun mun kanssani. Oli kuulemma ollut baarissa ja kännissähän se tietty sitten on.

Sen kanssa on kyllä kiva jutella. Nauran täällä ääneen sen juttuja. Mitenhän me ei olla koskaan aiemmin edes pahemmin puhuttu toisillemme? Tosissaan, mä oon aina pitänyt sitä aika ujona, ehkä siksi. Nyt alkoholilla on tietty vaikutusta asiaan, en tiedä olisiko muuten aloittanut juttelua. Mä oon kyllä ihan kiitollinen seurasta, näin keskellä viikkoa yöaikaan se on aika harvinaista. Vielä ainakin sen jutut on pysyneet ihan viattomalla tasolla. Oon kyllä todennut tässä lähiaikoina olevani niin huono tulkitseen ihmisiä, että saatan olla ihan metsässä nytkin, kun kuvittelen Jasun haluavan vain juttuseuraa. Saas nyt nähdä.

Mä oon kyllä ihan tyytyväinen, jos oon nyt saanut uuden juttelukaverin. En mä Jasusta tosissaan sen enempää osaa ajatella. Ainakaan minkään facejutteluiden pohjalta. (Tai kun ajatuksiin ei mahdu kuin vaan se yksi tällä hetkellä.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti