16.7.12

What I, what I want

Järkytyin kun tajusin tässä, että tota perjantaista edeltävästä kerrasta, kun oon harrastanut seksiä, on jo ikuisuus! Ihan. Järjettömän. Kauan. Miten tässä on näin päässyt käymään? Onko se edes mahdollista, nyt on kesä ja kaikkea!

No, ensinnäkin, niinkuin oon ehkä muutaman kerran maininnut, töissä on ollut erityisen kiirettä koko kesän ja se on rajoittanut aikaa ja jaksamista. On ollut joitakin viikonloppuvuoroja ja osa illoista on venähtänyt töissä pitkäksi. Osan vapaailloista oon viettänyt kavereiden luona tai mulla on ollut kavereita kylässä, joskus oon yksinkertaisesti vaan ollut kotona ja nukkunut.

Toinen syy on sitten noi kaksi miestä, jotka on vallanneet mun ajatukset vuoron perään. Arska ja Koo. Enhän mä oo muihin juurikaan edes kiinnittänyt huomiota. (No, en kai nytkään niin.)

En kyllä ymmärrä, miten en oo edes tajunnut. Nyt kyllä tajuan. Ei perjantaista oo montaa päivää, mutta silti jo ihan liian kauan!

2 kommenttia:

  1. Nyt on heinäkuun puoliväli - hyvällä loppukirillä tämän kesän "kiintiö" tulisi kuitenkin vielä suht hyvin täytettyä?

    ;-)

    Ja sitten kun on saanut kunnolla ja laadukkaasti, jaksaa ehkä töissäkin paremmin, eli se hyvä kierre voi ruokkia itse itseään. Vai voiko? Ja nyt oot pääsemässä hyvään tai ainakin parempaan vauhtiin kuitenkin tuon perjantain ansiosta?

    (Ja vielä yks pikkujuttu: Älä ota tätä kommenttia kovin vakavasti - pelleilin vain ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Heh. Joo, kiintiö on nyt tosi pahasti vajaa! Varsinkin kun vertaa kevääseen, niin tää on jo vakavaa! Nyt äkkiä jotain parannusta tilanteeseen!

      Poista