20.8.12

I said hey, what's goin' on

Viikonlopun raportti olisi varmaan tarpeen. Olin siis mennyt lupaamaan SP:lle viime viikonloppuna, että tänä viikonloppuna voitaisiin koittaa, mitä tapahtuu, kun meidät suljetaan samaan tilaan ilman häiriötekijöitä. Vaikka vähän aluksi epäilin, kyllä tuo laittoi mut lunastaan lupaukseni.

Juttu meni niin, että perjantaina oltiin yhteisen kaverin luona bileissä. Illan mittaan SP oli mulle äärettömän herttainen, puhui nättejä, tarjosi juomia jne. Pullojen tyhjentyessä kädet muuttuivat vähän vaeltelevammiksi ja jutut vihjailevammiksi. Mä en oikein tiennyt, mitä ajattelin koko asiasta.

Jossain vaiheessa aamuyön tunteina SP kysyi multa, jos lähdettäisiin ulos kävelylle. Mä lupasin. Niin me sitten käveltiin lähipuistoon. SP kietoi kätensä mun vyötärölle ja mä nojasin sen olkapäähän. Aikamme siellä käveltyämme me pysähdyttiin puun juurelle pussailemaan.

Aika kauan me siellä taidettiin viipyä. Lopulta uni alkoi painaa ja SP totesi vievänsä mut nukkumaan. Me palattiin takaisin bileisiin. Nukkumassahan siellä suurin osa jo oli. Me löydettiin vapaa paikka ja SP kömpi mun viereeni sen enempää kyselemättä. Mä painauduin sen viereen ja olin oikein tyytyväinen.

Kädethän siinä alkoi tietenkin vaellella. Mä yritin kuiskia hätäisesti järkee SP:lle, me kun ei oltu siinä huoneessa ihan kahdestaan. Ei, järkipuhe ei auttanut, enkä mä siihen pitkään pystynytkään.

Seuraavan päivän se oli mulle taas maailman herttaisin ja se tuli mun luokseni yöksi. Oltiin molemmat niin väsyneitä, että mistään muusta kuin nukkumisesta ei edes ollut puhetta. SP antoi suukon mun niskaan ja silitti mun tukkaani, kunnes nukahdin. Aamulla mä heräsin sen sylistä.

Se jäi vielä toiseksikin yöksi. Päivä hengailtiin ulkona ja nähtiin kavereita. Illalla se halusi viedä mut taas kävelylle ja niin me sitten käveltiin käsi kädessä puistoon ja makoiltiin siellä nurmikolla tuijottamassa taivasta ja puhumassa siitä, kun oltiin lapsia. Aamuyöllä se toi mut kotiin ja jäi viereen nukkumaan. Nyt ei ollut vaaraa yleisöstä tai mistään muustakaan, vaikka väsymys kyllä vähän painoi. Aamulla vielä herätessä sama setti ja sitten mä lähdin "pirteenä" töihin.

Kyllä nyt väsyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti