23.8.12

Somethin' strange in your neighborhood

Tää koko SPkuvio on aika erikoinen. Jopa munkin "peruskuvioihin" verrattuna. Mukana on niin hillitön määrä muuttujia, että ei tästä voisi tulla mitään muuta kuin soppa. Onneksi me molemmat näytetään olevan tosi hyviä esittään, että mitään ei koskaan ole tapahtunut.

Eilen mentiin kavereiden kanssa puistoon, heitettiin frisbeetä ja syötiin jätskiä. SP oli myös mukana matkassa, tottakai. Ja me oltiin ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin, tottakai. Ei sanaakaan vaihdettu viikonlopusta. Ei edes yhtä merkitsevää katsetta, normaaleja kaverijuttuja vaan. Vähän olisi kyllä tehnyt mieli jäädä juttelemaan SPlle kahdestaan, mutta mä olin toisen kaverin kyydillä ja kun se lähti, mun piti lähteä mukaan.

En mä edes tiedä, mitä haluan sen suhteen. Vai haluanko yhtään mitään. Noi muuttujat, mistä sanoin... Taisin jo aiemmin kirjoittaa, että SPssä on juttuja, mitkä ärsyttää (mutta niin on kaikissa ihmisissä) ja sen luotettavuus on vähän kysymysmerkki (mun syytänihän se on, mutta silti. Jos mun kanssa voi säätää, miksi ei voisi muiden?). Me ollaan kavereita, se tottakai jarruttaa varmasti molempia. Mitä tapahtuu meidän kaverisuhteelle jos jotain muitakin tunteita tulee kuvioon mukaan? Meillä on tosi paljon yhteisiä kavereita, ollaan vuosia oltu samassa porukassa. Mitä sille kaikelle tapahtuu? Entä kaikki ne meidän kavereista, joiden mielestä tää ei olisi yhtään hyvä asia? (On niitäkin, jotka ovat sitä mieltä, että me oltaisiin mahtava pari. Oon vuosien varrella kuullut sen monta kertaa ja viimeisen kahden viikon aikanakin kolmelta eri ihmiseltä.) Ja se sen exä. Musta tuntuu, mä tiedän, että niiden juttu on pahasti kesken. Enkä mä jaksa mitään sellaista enää kenenkään kanssa.

Seuraava alkoholia sisältävä reissu ja tiedän, mihin päädytään, jos ei jotain kummallista tapahdu. Mutta tää kaikki muu aika, en mä tiedä mitä sanoa.

Jasunkin kanssa juttelin eilen, muutama päivä taukoa jo olikin. Kuulumisia se kyseli, ei kummempaa. Tuun  sen kanssa juttelusta aina kovin hyvälle mielelle. Se ei vaadi tai odota multa mitään, mikä on ihanaa. Ja harvinaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti