22.5.12

Easy. This is how to do it!


Olin jonkin aikaa Miken takia vähän maissa. Ajattelin, että parempi olla näkemättä tai edes ajattelematta koko tyyppiä hetkeen. Näkemisosuus oli tietenkin helppo toteuttaa, mutta se ajattelemattomuus olikin toinen kertomus.

Ei hetkeen kiinnostanut edes miettiä mitään seuraa tai käydä baareissa. Niinpä sitten kun pari kaveria yhtenä lauantaina yrittivät suostutella mua lähtemään kaupunkiin, mä ensin kieltäydyin. Kaverit kuitenkin olivat aika päättäväisiä ja lopulta mä suostuin siihen, että lähtisin ainakin aloittelemaan, jos ei muuta.

Mentiin siis kaverille ja kaverit olivat kutsuneet mukaan myös yhden tutun miehen, Tonyn. Me ollaan Tonyn kanssa vaan moikkaustuttuja, vaikka ihan mukava tyyppi se onkin. Jälleen kerran, ei kuitenkaan mun tyyppiä (hittolainen, onkohan kukaan, kun aina sanon näin? :-D Oonkohan mä loppujen lopuksi nirso? Edes jollakin tavalla ajateltuna?? o_O). Ollaan todella erilaiset ihmiset, eikä olla ikinä oikein edes juteltu. 

Meillä oli kiva ilta ja päädyttiin sitten lähtemään kaupunkiinkin. Yllättävää kyllä, mä ja Tony viihdyttiin todella hyvin yhdessä ja meillä olikin yllättävän paljon puhuttavaa. Kaverit katselivat virnistellen vieressä meitä. Lähdettiin vielä porukalla ennen valomerkkiä takaisin kaverin luokse jatkoille ja sinne jäätiin yöksikin. Mä sohvalle Tonyn viereen. Koitettiin olla kovin hiljaa, kun kaverit nukkuivat seinän toisella puolella. Toivottavasti onnistuttiinkin, kun ei ainakaan aamulla saatu mitään kovin rankkaa kuittailua asiasta.

Kivaa oli ja olin iloinen, että tuli lähdettyä ja sellaista. Mutta ei mulla kyllä Tonya kohtaan ollut sitten niin minkäänlaisia tunteita. Eipä sekään vaikuttanut siltä, että olisi mitään ton kummempaa halunnut. Eikä kummallakaan ollut aamulla mitään ongelmia asian kanssa, ihan normaalisti juteltiin ja vietettiin aikaa yhdessä. Seksiä ihan ilman tunteita, tuli kyllä tarpeeseen noiden Mikkesekoilujen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti