6.5.12

Experience is what you got by not having it when you need it


Yhtenä viikonloppuna mentiin ihan normaalilla porukalla ihan normaaliin baariin viettämään täysin normaalia lauantai-iltaa. Mitään ihmeellistä ei pitänyt olla tiedossa ja suunnitelmana oli vain ottaa muutama liikaa ja pitää hauskaa. 

Illalla porukkaan ilmaantui kaverin kaveri, töistä tai jostain. Tyyppi vaikutti ihan mukavalta kun siinä juteltiin illan mittaan. Tyypistä en sen kummempaa ajatellut kuitenkaan, en ollut vielä oikein saanut kiinni sinkkuelämästä enkä osannut ketään sillä silmällä katsella. Eikä se ollut edes mun tyyppiä, nuorempikin ja kaikkea.

Kaveri seurasi jutteluamme vierestä. Tyypin mentyä tiskille kaveri sanoi, että iskepä kuule tosta itselles mies. Nauroin, kun en ollut mitään tollasta ajatellut. Siitä se ajatus jäi kuitenkin pyörimään mieleen ja parin lisäjuoman jälkeen mietin, että no miksi ei. Munhan oli tarkoitus pitää hauskaa, yhtä hyvin sen voisi aloittaa nyt. 

Ongelmana oli se, että mulla ei ollut niin minkäänlaista käsitystä siitä, miten miehiä isketään. En ollut varmaan koskaan joutunut tekemään sellaista ja viimeisimmän uuden jutun aloituksestakin oli jo kauan. Enhän mä edes osannut arvioida, että oliko Tyyppi kiinnostunut vai ei. 

Valomerkin lähestyessä päätin kokeilla suoraa lähestymistapaa, come hell or high water. Sanoin Tyypille, että mennään käymään tuolla. Ei se edes kysellyt mitään, vaan lähti mukaan. Nurkan taakse päästiin ja sitten Tyyppi otti onneksi ohjat käsiinsä, olisin varmaan ollut aika hukassa muuten. 

Oli tosi outoa suudella jotakuta uutta. Kaikki tuntui kummalliselta. Me palattiin vielä pöytään hetkeksi ennenkuin lähdettiin porukalla pois. Ulkona Tyyppi kysyi multa, että mennäänkö sun luo. Mietin ehkä sekunnin. 

Outoo. Tosi outoo kaikki. Itse en osannut oikein edetä, mutta onneksi Tyyppi osasi. Aamulla sen saatoin sitten matkaan ja palasin jatkamaan uniani.

Olin aatellut, että toi olisi vaan yhden illan kivaa. Tyyppi kuitenkin löysi mut Fb:stä. Mua ei jaksanut kiinnostaa mikään sen kummempi. Olin vain tyytyväinen, että tuli astuttua sille tielle, mihin oli tarkoituskin astua.

Muuten, se kaveri, joka ton iskemistä oli mulle ehdottanut, sanoi myöhemmin, että oli heittänyt koko jutun ihan vitsillä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti