10.5.12

You have learned something. That always feels at first as if you had lost something


Sitten aloinkin miettiä, mitä halusin Bossin kanssa. Fiilikset oli vähän suuntaan ja toiseen. 

Se vastusteleva puoli ensin. En ollut yhtään valmis mihinkään miesdraamaan tai keskittymään vain yhteen tyyppiin. En halunnut siinä vaiheessa mitään vakavapaa. Muurit ja piikkilangat oli rakenneltu niin vahvoiksi, että sydämen särkymiselle ei ollut mitään mahdollisuuksia. Halusin tehdä kaiken mahdollisen ja nauttia ja sellaista. Sitäpaitsi Bosskin on mua nuorempi. Pari vuotta. Ja mikäs se sääntö nuoremmista olikaan..? Mulla itselläni oli lisäksi älytön määrä baggagea edellisestä suhteesta, enkä uskonut, että tuossa vaiheessa olisin voinut niitä olla siirtämättä uuteen suhteeseen. Ja Bossillakin oli joku suht tuore ex (olin kuulemma eka exän jälkeen, hui! Ei tuollaista saa kertoa!), josta vähän juteltiin silloin illalla. Kaiken lisäksi ei toikaan osunut mun miesmakuuni. Boss on nimensä mukaan kauluspaitamies, joka haaveilee jonkun ison firman johtajan paikasta. Mä tykkään rentummista.

Toinen puoli sitten. Boss oli älyttömän mukava. Sen kanssa juttelu oli uskomattoman helppoo. Ei tarvinnut yhtään miettiä, mitä sanoisi tai voiko jotain sanoa. Meidän huumorintajut kohtasi, Boss nauroi mun jutuille (mikä on harvinaista) ja oli hauska. Meitä kiinnosti monet samat asiat. Se soittaa kitaraa ja laulaa. Ja niinkuin sanoin, Bossin vartalo oli ihana. Sen silmät oli tosi kauniit. Se oli uskomaton suutelija ja niiiiin hyvä sängyssä. 

Mä lähetin Bossille viestin silloin yöllä, kun pääsin kotiin. Vastauksen sain sitten aamulla. Vastaus oli yksi lause, jotain hyvä, että pääsit turvallisesti kotiin, tai vastaavaa. Siihen en ite mitään vastannut. Jälkeenpäin ajatellen olisi varmaan voinut. Silloin ei tuntunut, että olisi välttämättä kiinnostanut kauheesti, mutta siinä päivien kuluessa mieli muuttui. Viestit kuitenkin jäi noihin, ite en mitään enää lähettänyt, eikä Bosskaan sitten koskaan ottanut yhteyttä. Mä ajattelin, että jos mies on kiinnostunut, niin hittolainen se saa luvan ottaa yhteyttä. 

Meidän stoori jäi siis lyhyeksi. Boss oli ensimmäinen joka olisi voinut kiinnostaa enemmänkin, mutta ei siitä kuitenkaan seurannut sen enempää. Jonkin aikaa harmitti, mutta eipä auttanut jäädä itkemään, kun en mitään asialle tehnyt.

Silloin päätin, että jos joku mies kiinnostaa, niin meidän juttu ei jää ainakaan siitä kiinni, että jään odotteleen viestiä, jota ei koskaan tuu. Lupasin siis itselleni, että jos kiinnostavasta miehestä ei kuulu mitään, kyselen ite kuulumisia kerran. Jos kaikki jää silti siihen, sitten mies ei vaan oo kiinnostunut. Mutta oonpa ainakin tehnyt jotain ja antanut miehen ymmärtää, että mun suunnalta löytyisi ehkäpä kiinnostusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti