27.5.12

Yes I am, I am a perfect gentleman


Mä olin saanut vähän kiinni deittailusta Krokon ansiosta (no hei, tason parantuminen oli ainakin todennäköistä) ja niinpä mun olikin helppo suostua kun yksi puolituttu pyysi mua treffeille. Meillä oli ollut tän Daven kanssa jotain peliä aiemminkin, ei kuitenkaan mitään kännistä pussailua kummempaa.

Dave halusi lähtee ihan vaan kaupungille pyörimään, istuskeleen vaikka puistoon. Niin me sitten mentiin. Dave oli tosi mukava ja kaikinpuolin oikein sopivaa seurustelumateriaalia taas. Mä olisin niiiiiin halunnut rakastua siihen palavasti ja unohtaa kaikki muut. Mutta ei siinä ihan niin käynytkään.

Treffit oli kyllä ihan ok. Ja Dave oikein herrasmies. Meillä vaan ei ollut juurikaan ees puhuttavaa. Ensimmäisen vartin jälkeen mä jo mietin, että miten pian voi lähteä kotiin olematta epäkohtelias. Kyllä mä siinä jonkin aikaa jaksoin, mutta sitten aloin tehdä lähtöä kotiin päin. Dave tuli mun kanssani odottaan bussia ja siinä siirtyi vähitellen aina lähemmäs. Ja mä koitin vaivihkaa hivuttautua toiseen suuntaan. Siinä vaiheessa, kun se alkoi olla jo niin lähellä, että siitä perääntyminen olisi jo näyttänyt epätoivoiselta, bussi onneksi tuli ja mä sain tekosyyn siirtyä kauemmaksi ja katsoa muualle, kun kaivoin kolikoita laukun pohjalta. Heilautin moikat Davelle jonosta ja se jäi katseleen mua aika hölmistyneenä. 

Seuraavana päivänä Dave laittoi viestin, että nähdäänkö illalla. No ei nähty! Nyt mä en jaksanut antaa edes sitä toista mahdollisuutta. Kun pitäähän sen nyt joltain tuntua! Mä haluan niitä ilotulituksia ja perhosia ja tunnetta! Mitä sitten, jos alankin rakentaa elämää jonkun täysin mukavan miehen kanssa, joka ei kuitenkaan saa mun varpaitani solmuun. Ja sitten tapaankin jonkun joka saa mut sekoamaan? Olisiko se muka reilua? Ihan niinkuin mun ensimmäisen pidemmän suhteen kanssa kävi. 

Tai sitten mussa vaan on jotain vialla. Alitajuisesti sabotoin kaikki potentiaaliset jutut ja kiinnostun vaan niistä, joista ei voi tulla mitään. Jos mä en oikeesti haluakaan mitään vakavampaa. Tai rakastua. 

Tai sitten ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti